The online racing simulator
Edit my screenshot
(2172 posts, started )
^ Hurts my eyes...
Quote from pearcy_2k7 :^ Hurts my eyes...

Bad for you , i starting to improbe me in ps cs3 , and is mi first work to make a better screen´s.

Just add a Dreaming effect and a better surface "Fake Shine" in the termac
Stop using so much blur! It's way too much... it only works on some pics, with an special theme or something... But too much blur will kill you pic!
You could have used motion blur instead
Quote from Racer556 :Stop using so much blur! It's way too much... it only works on some pics, with an special theme or something... But too much blur will kill you pic!
You could have used motion blur instead

Blur? , i dont use it blur in that pic , also if dont like what i done , do it yourself insted of say crap
Very good job Inouva!!!!
glow then
and if you are going to act like that, why the hell do you ask for comments then?
Quote from Racer556 :glow then
and if you are going to act like that, why the hell do you ask for comments then?

I ask for coments cuz are mi first works , but you say things like if you are the master of Photoshop...


Also , neither is the glow , i dont use Glow , or Blur , or overbright or bloom....
1.- Not talking like a God, just telling you what I think you should change in my opinion and if they are your first works, then the most you need is constructive critisism! I didn't say "your pic is crap", I told you what I thought would be improved.

2.- The pic looks like it has a lot of bloom! If it's not blur, nor bloom, then what is it?

And what impresses me the most is that, when pearcy said "it hurts my eyes" you answered calm and kind, when what he said was crap, he gave no arguments, no comments, nothing. But I, telling you something logic, get hit by a chair?!
Quote from Racer556 :1.- Not talking like a God, just telling you what I think you should change in my opinion and if they are your first works, then the most you need is constructive critisism! I didn't say "your pic is crap", I told you what I thought would be improved.

2.- The pic looks like it has a lot of bloom! If it's not blur, nor bloom, then what is it?

And what impresses me the most is that, when pearcy said "it hurts my eyes" you answered calm and kind, when what he said was crap, he gave no arguments, no comments, nothing. But I, telling you something logic, get hit by a chair?!

Oh god, Everyone who edit some pic in ps , has your own stile , Like mine

It only use gaussian blur

Duplicate the layer , Desature , Adjust bright to 25 and contrast to 100
Use the gaussian blur and set to 15 , in the layer you are editin , set to Screen , and you have that effect
I knew what you did, you told me I was wrong, and now you are saying you used blur then.
And I know that effect, when I started doing pics I always added it... but you are kinda overdoing it, just that
AAAh Lovely edited
thanks Inouva, !Ram!
I love it

Aro
Here was another try.
Attached images
Aro Edit.jpg
Thanks Furiously-Fast its really nice
You guys have talent


Aro
My favourite car. Free to edit
Attached images
feelfree.jpg
Yay! Doriftoooo Thanks mate, really nice
No prob dude. Can someone do something to this screenie?
Attached images
Weeeeeee!!!.jpg
Quote from batteryy :would someone wanna give a try for drifting rb4?

here you go
Attached images
lfs_00000028-shefing copy.png
Quote from Furiously-Fast :No prob dude. Can someone do something to this screenie?

Here ya go, a really bad edit, my first go at putting a lfs car into a real pic.. lol

Quote from lukelfs :Here ya go, a really bad edit, my first go at putting a lfs car into a real pic.. lol


Thanks! I can't even put LFS cars into r/l myself.

Edit my screenshot
(2172 posts, started )
FGED GREDG RDFGDR GSFDG