The online racing simulator
3D LFS renders
(8487 posts, started )
Quote from mogster :Long time no modeling and it was about time I made these:


impressive as always, good to see you modelling again. now get back on irc every now and then :P

volk love <3
Quote from mogster :Long time no modeling and it was about time I made these:


damn that looks stunning looks a bit better than mine
Not much play in those sidewalls
done with front, now getting ready to start work on rear.
jap plate, new bumper and maybe new exhaust coming soon, so stay tuned

1290x968
Quote from feat :done with front, now getting ready to start work on rear.
jap plate, new bumper and maybe new exhaust coming soon, so stay tuned

1290x968

where is the front? i wanna see it, show us
I posted it few pages ago. Was done with other skin.
Here it is.

1290x968

Oh, I guess resolution should be 1280x960, or something. Sorry, gonna change it on next works, if this one is correct.
i really love the car feat!
Nice model, feat.

But IMO something is wrong with reflections on front window.
Quote from feat :I posted it few pages ago. Was done with other skin.
Here it is.

1290x968

Oh, I guess resolution should be 1280x960, or something. Sorry, gonna change it on next works, if this one is correct.

nice one, u just need to improve your windows reflections, anyway, nice model
Reflections are so fcuked up because of crappy XRT smoothing groups, i will fix that too.
And thank you, guys.
Quote from only.one.RydeR :Now THAT is what I call a tire

lol

__________________ ___________________ ______________________

another one
Attached images
fzrvray_conceptwheel_3id_bodykit_te37logo3.jpg
Some renders I did for Andro / 4 Stroke Racing Team.
Attached images
4srt_fzrxrr_0709_01.jpg
4srt_fzrxrr_0709_03.jpg
Quote from r4ptor :Some renders I did for Andro / 4 Stroke Racing Team.

FZR on 1st render is hawt.
I had a little time today,so me and gf made this render(fixed up with ps a little bit) Few comments would be nice
Attached images
s15 new render 2.jpg
Is that blender?
those headlights mismatch with the rest of the car. That just a personal thing tho. also reflections are missing from the car? needs to be shinier....(i'm guessing i know sfa about rendering)
Quote from e2mustang :I had a little time today,so me and gf made this render(fixed up with ps a little bit) Few comments would be nice

looks too cartoonish imo.
Quote from e2mustang :I had a little time today,so me and gf made this render(fixed up with ps a little bit) Few comments would be nice

reflection on the hood is not good.
and if you look to the mountain, you see the shadow is different than the car.
try to make one lichtpoint(sun)
meh, bad smoothing groups but i are too lazy to fix.
Attached images
Untitled-2.jpg
Stop all that "blender is bad" shit, better watch animation movie "Big Buck Bunny" which is made in Blender.

3D LFS renders
(8487 posts, started )
FGED GREDG RDFGDR GSFDG