The online racing simulator
Edit my screenshot
(2128 posts, started )
Quote :damn, that is one of the greatest edits ive seen in a while. when i first looked i tough it were from RL

Comparing my self to Lynce , I got A LOT MORE to learn !
Quote from bigcheese :Comparing my self to Lynce , I got A LOT MORE to learn !

So? i said damn, that is one of the greatest edits ive seen in a while. when i first looked i tough it were from RL
so that means ive seen many good edits and that one what you did is one of the many good edits ive seen
Well for me it was 5 mins and I don't think that it's actualy that good tho ...
Quote from bigcheese :Well for me it was 5 mins and I don't think that it's actualy that good tho ...

cant you just take the message?

''I like your edit''
One pic from me Free to edit I making ED wallpapers So if any one want to make one so its free to go
Attached images
Ric & Maxim.JPG
Ric & Maxim2.JPG
Yey, you guys are awesome!
Try to put some flare into these! They are just basic drifting pics!







So, try to get these if you have time! Some of these have managed to blow my mind away!
hmmm , is it just me or there's no link ?
Sry, I had put the URL's but something messed up. I think I got it right this time. If it still isn't right, please post another message and I will just make a new post with the URL's for the images!
Quote from shashdev :Sry, I had put the URL's but something messed up. I think I got it right this time. If it still isn't right, please post another message and I will just make a new post with the URL's for the images!

Doesent work .. Why you just not uploade pics on forum?
Becuase I have a really slow internet connection. Sooo, it takes a loooooong time to upload the pics to the forum. If I upload to photobucket, I can always use it! So, here is one last try. If it doesn't work, than that's too bad:


http://i264.photobucket.com/al ... 23/FBMBlackwoodDrift1.jpg


http://i264.photobucket.com/al ... 23/FBMBlackwoodDrift1.jpg


http://i264.photobucket.com/al ... 23/XRGBlackwoodDrift2.jpg

That is it! My last try! If this does not work, just forget about it. There is no need to see the bad drifting anyway. LOL!
im on it I cant do it now .. Cuz im at school :P But i can edit them when i come home But its bad qualitie shots :/ i can see what i can do
Here you go Nothing special, but i edit it :tit:
Attached images
XRGBlackwoodDrift1 copy.jpg
Quote from maxiim :One pic from me Free to edit I making ED wallpapers So if any one want to make one so its free to go

I made one hope ya like it
Attached images
Ric&Maxim_edit.jpg
Quote from Chrisuu01 :I made one hope ya like it

Dude ! Lol! I was editing this pic also XD and spce .. Same ide ! XD

Nice edit
Attached images
ExternalDrift2.jpg
Quote from mickyc30 :Heres a couple if anyone feels like doing it

incar hdr???



Attached images
incar_HDR2.jpg
Quote from maxiim :If any one want. Just edit

here's one:

[attach]56550[/attach]
anyone care to do something good with these?
Attached images
1.png
2.png
Quote from squidhead :anyone care to do something good with these?

Didn't do much here, but it is edited:
[attach]56604[/attach]
something a lil different from me..
Attached images
squidn4e.jpg

Edit my screenshot
(2128 posts, started )
FGED GREDG RDFGDR GSFDG