The online racing simulator
Holland LFS kartmeet (2008/2009 ??)
I was thinkin since there is a UK kartmeet for lfssers

Why not do a karting meet holland for all us racende hollanders.
Becaus i asume only people that live in Holland the following wil be in dutch.

Wat vinder jullie van dit idee een waar zoude we het moeten houde zodat iedereen er niet met al te veel problemen kan komen?

The participants list:
The list

A nifty site wich links you to ... doorkart sites in holland
I may come, and am not Dutch . I anticipate spending some time in Haarlem next year, so depends on details / finances etc.
Quote from Chrisuu01 :I was thinking: since there is a UK kartmeet for LFS players, why not do a karting meet in the Netherlands for all us racing Dutchmen?
Because I assume only people that live in the Netherlands the following will be in Dutch.

Wat vinden jullie van dit idee en waar zouden we het moeten houden zodat iedereen er niet met al te veel problemen kan komen?

Het heeft wel wat. Maar waar? Nijverdal heeft een mooie kartbaan, maar dat ligt in een uithoek van het land. Harderwijk heb ik ook wel gezien.

Hier is een overzichtje van outdoor kartbanen in Nederland. Doe eens klikken

Zoals je ziet heb ik ook ff je eerste post verbeterd: misschien is het handig als je die overneemt
I would say in Eindhoven at Hezemans Karting!
That's such a cool track :O

2 etages of track with many cool corners and even a Oval corner :O
Quote from rockclan :I would say in Eindhoven at Hezemans Karting!
That's such a cool track :O

2 etages of track with many cool corners and even a Oval corner :O

Looks good, but I think outdoor karting is faster
Kom karten in Berghem bij kartcentrum Kombikart Circuit Nieuw Zevenbergen .
De kartbaan "Kombikart Circuit Nieuw Zevenbergen" is gevestigd in Berghem.
Deze kartbaan is van en is 1080 meter lang.

Bezoekadres
Kombikart Circuit Nieuw Zevenbergen
Zevenbergseweg 45
5351 PG Berghem

Contact
0412-455222
www.kartbaanberghem.nl

Technische Gegevens
Kartbaanlengte: 1080 mtr.
Type kartbaan: Outdoor

Dat ligt wel een beetje in het midden van NL, dat is toch handig ?
Hmm, ik moet nog even kijken, maar is misschien wel lachen! =)
Quote from BlakjeKaas :Hmm, ik moet nog even kijken, maar is misschien wel lachen! =)

Het is wel een eind fietsen voor sommigen (:razz, en bovendien: we moeten wel een maximumprijs stellen.
Quote from hrtburnout :Die ziet er wel aantrekkelijk uit Wat kost het voor een halve dag?

Geen idee staat er niet bij :O
#12 - Osco
cool, aanwezig
Quote from hrtburnout :Het is wel een eind fietsen voor sommigen (:razz, en bovendien: we moeten wel een maximumprijs stellen.

Das waar ja anders kan geen van ons het hele feest betalen

Lijkt me het handigst om in delen te betalen dus gewoon voor onzelf (duh)
Mischien dat dr een handig groep iets is waarme we als we allemaal deel betalen goedkoper uit zijn?
maar somigge moet dr ook nog komen dus we moete prijsgezien erg uitkijken.

Die NS prijze zijn tegenwoordig agertelijk

BTW becky if u want too kep informed u can pm me if u realy want to go with some crazy blokes
Allthough I don't play LFS anymore I would like to come aswell as some special people are comming. You guys know who you are
Quote from XRRoy :Allthough I don't play LFS anymore I would like to come aswell as some special people are comming. You guys know who you are

Thats what they mean with close comunity
Misschien op zandvoort? op het circuit? daar kan je ook wel karten
Quote from XRRoy :Allthough I don't play LFS anymore I would like to come aswell as some special people are comming. You guys know who you are

Heh, dan moet ik ook wel he... :P
I would love to come :d
klinkt leuk maar denk nie dat ik kom
Aha, de kopgroep heeft zich dus al gemeld
Lijkt me opzich toch best wel bot om te doen aangezien ik indoorkarting (coronel) gewend ben.

en dus lachen!
hmm misschien kom ik ook wel! de mooiste baan voor huurkarts buiten is Oldenzaal! ik heb er races gehad en de baan is er precies goed voor de 270cc karts! ook zijn de karts nagenoeg gelijk! lekker snelle bochten combinaties en langzame! goede inhaal mogelijkheden!

ik heb op bijna elke indoor en outdoor baan in nederland geraced, ik weet dus wel waar ik over praat

groetjes
Hendrik
Quote from henrico-20- :hmm misschien kom ik ook wel! de mooiste baan voor huurkarts buiten is Oldenzaal! ik heb er races gehad en de baan is er precies goed voor de 270cc karts! ook zijn de karts nagenoeg gelijk! lekker snelle bochten combinaties en langzame! goede inhaal mogelijkheden!

ik heb op bijna elke indoor en outdoor baan in nederland geraced, ik weet dus wel waar ik over praat

groetjes
Hendrik

Daar is dus ook een mogelijkheid voor karten in racedinges ipv timetrial?

Holland LFS kartmeet (2008/2009 ??)
(107 posts, started )
FGED GREDG RDFGDR GSFDG