The online racing simulator
#1 - Timz
Question FOR DUTCH ONLY ;-)
Yes, it may look strange, but this is a question in Dutch, and only for the Dutch people here, 'cause the question is about an Dutch TV Motorsport-Program that you English guys probably don't know...
-----------------------------------------------------------------
Eey mensen,

kennen jullie het programma RaceXperience? Het wordt op het moment niet meer uitgezonden, maar het werd uitgezonden op SBS 6 en Olav Mol presenteerde het / was de voice-over. Het ging over de Porsche Supercup, Seat Ibiza Endurance Cup, enz.

Alleen...het programma had een (vond ik:tilt keigoed introfilmpje met mooie raceactie. Eerst hoor je een klassiek koor zingen, daarna begint er een bekend trance/dance/techno-nummer. Dat nummer wil ik downloaden van LimeWire, alleen...ik weet niet van wie het is en hoe het heet! Dus als een van jullie het weet, laat me het dan ff weten in deze thread.

Alvast bedankt!

Timz
Attached images
RaceXperience.gif
#2 - (SaM)
Hmm, hij zal vast niet gereleased zijn aangezien dit waarschijnlijk een remix was op aanvrag van SBS Broadcasting BV.

Weet je misschien ergens een online filmpje te vinden? Wellicht dat ik het nummer herken.

Wat wel grappig is trouwens, ik heb zelf precies zo'n nummer gemaakt. Het begint met een klassiek koor als intro en daarna loopt het om in een trance nummer. (Werd gedraaid op SlamFM )
#3 - Timz
Nee, srry, kheb zelf al geprobeerd een filmpje te vinden, maar heb tot nu toe niets gevonden...Ik weet trouwens wél zeker dat het géén aparte remix is die gemaakt is voor SBS. Of tenminste: het originele nummer heb ik wel eens op de radio gehoord (alleen toen vergeten naam en auteur te noteren...)

Trouwens, ik ben wel benieuwd naar dat nummer dat jij hebt gemaakt? Kun je me hem sturen?

Timz
In ur Dutch thread,
posting spam.
they prefered the be called Klompen met Kaas (maar om te lachen ) kheb alleen NL1 en NL2 dus kzal het niet weten
#6 - (SaM)
Quote from Timz :Trouwens, ik ben wel benieuwd naar dat nummer dat jij hebt gemaakt? Kun je me hem sturen?

Hij is gehost op de Slam FM Spotlight website omdat ik die contest gewonnen had. Nu is het een andere ronde dus zijn de stemmen weer gewist. Hier kan je hem luisteren:
http://www.slamtv.nl/view2/2145/spotlight_home

Quote from Scrabby :they prefered the be called Klompen met Kaas

No we don't!
Klinkt goed!

edit: Sterker nog, we hebben een tweede Tiesto

edit2: Heb je hem ook in een lossless formaat? Of in ieder geval in geweldige kwaliteit?
#8 - (SaM)
Thanks!

Ik heb hem hier in 320kbit MP3 als je wil.
Zodra ik hem release, exporteer ik hem op als .flac of .wav
Doe maar een .flacje dan

Ik pm je wel ff m'n e-mailadres
#10 - Timz
@ SaM: WOW klinkt cker wel goed! Releasen dit man! Doe mij ook maar een MP3'tje ([email protected]).

Thnx man!

(P.S. Maar weet iemand dat van RaceXperience nou?:shy

Timz
Quote from (SaM) :Hij is gehost op de Slam FM Spotlight website omdat ik die contest gewonnen had. Nu is het een andere ronde dus zijn de stemmen weer gewist. Hier kan je hem luisteren:
http://www.slamtv.nl/view2/2145/spotlight_home



No we don't!

Oh yeah ik heb de muziek voor mn lfs film gevonde als je et goed vind?

Niet beledigend maar wel voor intro he want dar hadk nog nix voor
ben zelf meer fan van rock no ofence hoor

nogteeteds pragtige track techno is ok wel vet

(lol hou je mond belg)geintje hoor vond jou opmerking aleen nogal kut
Quote from Chrisuu01 :Oh yeah ik heb de muziek voor mn lfs film gevonde als je et goed vind?

Zolang je me noemt in de credits is het goed.

Mona's Dreams - Paradoc [a.k.a. (SaM) on LFSForums]
Quote from (SaM) :Zolang je me noemt in de credits is het goed.

Mona's Dreams - Paradoc [a.k.a. (SaM) on LFSForums]

Waarom niet is beter vraag maar dat doe ik dus zeker wel
Quote from Chrisuu01 :Waarom niet is beter vraag maar dat doe ik dus zeker wel

Goedzo.

PM je email/MSN adres maar, dan stuur ik hem op.
Quote from Chrisuu01 :Waarom niet is beter vraag maar dat doe ik dus zeker wel

Dat duurde ff voordat ik dat snapte

Kun je alsjeblieft wat doen aan je spelling? Sommige van je posts zijn erg moeilijk leesbaar
#16 - Timz
Quote from LFSn00b :We're in ur threadz, talking finnish.


Puhukaa Suomea perkele :P

What the heck are u saying?
This is what a translator on the web is saying:
Puhukaa Suomea perkele = Say Marshland damn it

WTH?

Timz
Rule one : Do not always take lfsn00b seriously
Quote from Scrabby :lets make never of it.....

then it says:

Do not never take lfsn00b seriously...

so you must always take lfsn00b seriously..?

don't think so...

EDIT: sorry folks, just in a weird mood 2day.

In elk geval, dat nummer klinkt wel lekker...

hoe heb je m gemaakt? met welk programma?
-
((SaM)) DELETED by (SaM)
lol waarschijnlijk ALS hij slim is, en daarmee bedoel ik LFSn00b zal hij een vertaler gebruiken en ons in stealth mode spioneren . Maarja hij is een schattige noob
btw: goedenavond klompkes
EDIT: hoe the f*ck kom ik boven jou post?
owwah da bedooald gaaaj meeh altavistaah lollerschaatsen
Thanks, ik heb het gemaakt met FL Studio 7. Het nummer is geïnspireerd door de sfeer van Magik Journey van Tiësto.

Haha, weet je wat we moeten doen? We moeten hele gesprekken over LFSn00b gaan hebben zodat hij denkt van; "Wtf, ze praten over me maar ik weet niet wat ze zeggen!"

Hmm, wacht, nee dan kan z'n Altavista het vertalen voor hem.

We motte gw0n zo proate, da ken die altavista er tog nix van begrijpuh.

lol @ LFSn00b!
#23 - Timz
LOL Die LFS n00b weet niet wat em overkomt...

:dnfnoob:

Als we noa gwoon een klein stukske weird pratuuh, dan begrijpt ie ut naturlijk nooit...LOL

Stuur jij dat MP3 nummer nog ff naar me, SaM? ([email protected])

En als er nog iemand is die dat van RaceXperience weet, kom maar op dan!

Timz
Hah hah hah, joah, die knul van 'n lfsn00b ha gien idee wa wie aalmal over hiem proaten hein.. die hôad da gien koas van gegeet'n, van da Nederlands.

Quote from Scrabby :EDIT: hoe the f*ck kom ik boven jou post?

]-[ /\ X [] R :dopey:

Quote from Timz :Stuur jij dat MP3 nummer nog ff naar me, SaM? ([email protected])

Coming right up!

FGED GREDG RDFGDR GSFDG