The online racing simulator
To all Norwegian players
(55 posts, started )
To all Norwegian players
Ved godkjenning fra LFS Victor had vi fått lov å etablere en 100% norsk LFS nettside. Vi er i begynner fasen på siden og tar derfor i mot ønsker om hva siden bør inneholde, eventuellt hvordan den bør sees ut.

Noe av det som vil være mulig etter hvert på siden er:

1. Film/Bilde opplastning
2. Online Chat
3. Forum
4. Nyhet systemer
og mye mer.

Vi vil og så diskutere om det vil la seg gjøre at alle norske team får en liten side for seg selv med subdomene ditt_team.liveforspeed.no, men dette er ikke 100% klargjort enda.

Så, ta kontakt hvis du har noe å bidra med.

www.liveforspeed.no
Hemm...
vi har jo allerede www.lfsnorge.net.... 100% norsk
Vi arrangerer NM, med første løp på søndag...
Løps tråden...
http://www.lfsnorge.net/forums/viewtopic.php?t=313
Antall påmeldte... (det er prekval som varer i en uke før hver runde da det er 26 påmeldte...)
http://www.lfsnorge.net/forums/viewtopic.php?t=256
NM rundene...
http://www.lfsnorge.net/forums/viewtopic.php?t=232
Vi har i dag 6 LFS servere... 2 drifting og 4 racing servere..(hvor en av den er for et norsk team(foreløpig) som heter Hart of Racing)...

~b
Blir det ikke litt mye med to Norske nettsteder, er jo ikke så mange som spiller i norge. LFS Norge er jo godt igang alt
Quote from ThunderCable :Blir det ikke litt mye med to Norske nettsteder, er jo ikke så mange som spiller i norge. LFS Norge er jo godt igang alt

En av årsakene ville jo da å prøve å få flere?
Nettopp derfor jeg tok kontakt med Victor angående dette og fikk da lov og opprette liveforspeed.no. Jeg har vært i kontakt med Rune, spillanmelderen hos VG, som har sagt at han vil ta en anmeldelse på LFS i håp om at flere vil bli kjent med LFS og starte å spille det.

Når folk søker etter nettsider så søker de fleste på det letteste de kan komme på, og da er liveforspeed.no ganske greit å ha
Bra initiativ. Men jeg tror det hadde vært bedre å jobbe videre å forbedre den som allerede eksisterer.

Uansett er jo lfsnorge.net et enkelt navn og
Knäckebrød
Quote from MyBoss :Bra initiativ. Men jeg tror det hadde vært bedre å jobbe videre å forbedre den som allerede eksisterer.

Uansett er jo lfsnorge.net et enkelt navn og

LFSNorge.net er en side, som jeg har klart å se, som representerer servere og cups. Vårt ønske er å bringe LFS så sterkt som mulig frem og prøve å få flere spillere til å få et innblikk i hva egentlig LFS er. LFSNorge.net bruker en "ferdigsydd" nettside som for meg ikke ville vært nok til at jeg ville visst hva egentlig LFS er. Vår nettside blir laget helt fra bunnen.

Vi har ikke noen tanker om å drive noen form for cups eller servere. Mere en nettside hvor folk kan få et stort innblikk i hva LFS er, hva en kan gjøre, hva en kan finne og mere.

Vi fikk tillatelse til å opprette den nettsiden ved å oppgi våre mål og håp om at flere vil starte å spille.
Som sagt, jeg har vært i kontakt med Rune, spillanmelderen hos VG Nett, som har sagt at han vil ta en anmeldelse på LFS i håp om at flere vil bli kjent med LFS og starte å spille det. Dette vil da være veldig god PR for både LFSNorge.net og liveforspeed.no.

Det har ikke vært noen form for hensikt å "konke ut" LFSNorge.net hvis noen tror det.
Quote from blackfang :LFSNorge.net er en side, som jeg har klart å se, som representerer servere og cups. Vårt ønske er å bringe LFS så sterkt som mulig frem og prøve å få flere spillere til å få et innblikk i hva egentlig LFS er. LFSNorge.net bruker en "ferdigsydd" nettside som for meg ikke ville vært nok til at jeg ville visst hva egentlig LFS er. Vår nettside blir laget helt fra bunnen.

Vi har ikke noen tanker om å drive noen form for cups eller servere. Mere en nettside hvor folk kan få et stort innblikk i hva LFS er, hva en kan gjøre, hva en kan finne og mere.

Det er vel streng tatt det som er ideen bak Live for speed Norge. Det å lage et miljø som presenterer og samler det norske Live for speed miljøet. Det at vi bruker joomla for publisering har jo ingen ting med at vi ikke klarer å presentere lfs på en hensiktsmessig måte. Vi er kanskje bare late som ikke legger ut artikler osv om selve LFS. Hvis det skapes to lfs portaler i norge med 2 forskjellige forum så vil det virke mer splittende enn samlende av miljøet. Spesielt et bra forum med aktive medlemmer er viktig for å skape et miljø. Det samme er selvsagt det å arrangøre løp osv... For det jo nettopp det LFS handler om... Kjøre løp, eller drifte for de som liker det.

~b
Quote from bluejudas :Det er vel streng tatt det som er ideen bak Live for speed Norge. Det å lage et miljø som presenterer og samler det norske Live for speed miljøet. Det at vi bruker joomla for publisering har jo ingen ting med at vi ikke klarer å presentere lfs på en hensiktsmessig måte. Vi er kanskje bare late som ikke legger ut artikler osv om selve LFS. Hvis det skapes to lfs portaler i norge med 2 forskjellige forum så vil det virke mer splittende enn samlende av miljøet. Spesielt et bra forum med aktive medlemmer er viktig for å skape et miljø. Det samme er selvsagt det å arrangøre løp osv... For det jo nettopp det LFS handler om... Kjøre løp, eller drifte for de som liker det.

~b

Ja, jeg er enig der, men jeg forstår fortsatt ikke hva du egentlig mener med å splitte for det har ingenting med å splitte noe som helst.
Det å legge ut artikler har heller ingenting med det å vise frem LFS sterkest mulig. Det at dere arrangerer løp er kult. Men det jeg prøver å få frem er at vi er interessert i å VISE frem LFS og hva det er, hva folk opplever/gjør og mere. For en nybegynner bryr seg veldig lite om hvem som vant det og det løpet og den sessongen hvis personen ikke vet hva spillet er og hvordan det er. Det er og så det jeg har prøvdå forklare deg på PMs uten at det har virket som du har forstått hva jeg egentlig har ment.
Jeg kritiserer ikke på noen måte hensikten med LFSNorge.net. Synes det er bra at noen har tatt inisjativ til å kunne kjøre noe norskt for en gang skyld.
Quote from blackfang :Ja, jeg er enig der, men jeg forstår fortsatt ikke hva du egentlig mener med å splitte for det har ingenting med å splitte noe som helst.
Det å legge ut artikler har heller ingenting med det å vise frem LFS sterkest mulig. Det at dere arrangerer løp er kult. Men det jeg prøver å få frem er at vi er interessert i å VISE frem LFS og hva det er, hva folk opplever/gjør og mere. For en nybegynner bryr seg veldig lite om hvem som vant det og det løpet og den sessongen hvis personen ikke vet hva spillet er og hvordan det er. Det er og så det jeg har prøvdå forklare deg på PMs uten at det har virket som du har forstått hva jeg egentlig har ment.
Jeg kritiserer ikke på noen måte hensikten med LFSNorge.net. Synes det er bra at noen har tatt inisjativ til å kunne kjøre noe norskt for en gang skyld.

Ja da misforstår vi sikkert hverandre...

>1. Film/Bilde opplastning
>2. Online Chat
>3. Forum
>4. Nyhet systemer
>og mye mer.

men dette er jo nettopp hva lfsnorge.net driver med
Og som jeg nevte til deg i pm så hadde det kanskje vært lurt om vi samlet krefter og drev med dette i sammen...
Quote from blackfang :Ja, jeg er enig der, men jeg forstår fortsatt ikke hva du egentlig mener med å splitte for det har ingenting med å splitte noe som helst.
Det å legge ut artikler har heller ingenting med det å vise frem LFS sterkest mulig. Det at dere arrangerer løp er kult. Men det jeg prøver å få frem er at vi er interessert i å VISE frem LFS og hva det er, hva folk opplever/gjør og mere. For en nybegynner bryr seg veldig lite om hvem som vant det og det løpet og den sessongen hvis personen ikke vet hva spillet er og hvordan det er. Det er og så det jeg har prøvdå forklare deg på PMs uten at det har virket som du har forstått hva jeg egentlig har ment.
Jeg kritiserer ikke på noen måte hensikten med LFSNorge.net. Synes det er bra at noen har tatt inisjativ til å kunne kjøre noe norskt for en gang skyld.

Ja, løp er kult, men også ganske nyttig for nybegynnere selv om dem ikke vinner (se på meg f.eks.) Men du lærer deg å kjøre bedre, og disse som vinner løpene er greie karer som kan hjelpe deg videre.

Er ikke det den beste måten å lære ting og ha det gøy?

Teste spillet i VG er smart, da får du med folk. Lese artikler?, jeg gidder ikke lese så mye, menmen.

Valen
Quote from bluejudas :Ja da misforstår vi sikkert hverandre...

>1. Film/Bilde opplastning
>2. Online Chat
>3. Forum
>4. Nyhet systemer
>og mye mer.

men dette er jo nettopp hva lfsnorge.net driver med
Og som jeg nevte til deg i pm så hadde det kanskje vært lurt om vi samlet krefter og drev med dette i sammen...

det er en tanke jeg støtter
#13 - Mc21
Hei behage snakke engelske

lol translator ftw
Quote from bluejudas :Ja da misforstår vi sikkert hverandre...

>1. Film/Bilde opplastning
>2. Online Chat
>3. Forum
>4. Nyhet systemer
>og mye mer.

men dette er jo nettopp hva lfsnorge.net driver med
Og som jeg nevte til deg i pm så hadde det kanskje vært lurt om vi samlet krefter og drev med dette i sammen...

Jeg har og så svart deg på PMs med hva jeg mente. Jeg har ingen problemer å inngå et "partnerskap" mellom disse 2 sidene og det er det jeg prøvde å forklare deg på PMs og så. Uannsett så er ikke vår STORE hensikt å drive med film/bilde opplastning, men dette vil være en mulighet for brukerne.

Når det kommer til "partnerskap" så må dette luftes for de andre som er med å driver siden i lag med meg. Å komme til en ordning må vel alltid klares men det å drive sidene i lag for fulle 5 tror jeg ikke blir noe av. Ivertfall ikke fra vår side. Dette har ikke noe med LFSNorge.net å gjøre i det hele tatt men vi kan diskutere dette senere. Jeg gir deg en PM med kontakt muligheter.
Quote from ThunderCable :Ja, løp er kult, men også ganske nyttig for nybegynnere selv om dem ikke vinner (se på meg f.eks.) Men du lærer deg å kjøre bedre, og disse som vinner løpene er greie karer som kan hjelpe deg videre.

Er ikke det den beste måten å lære ting og ha det gøy?

Teste spillet i VG er smart, da får du med folk. Lese artikler?, jeg gidder ikke lese så mye, menmen.

Valen

Personlig liker jeg ikke å LESE anmeldeser men å se og høre hva andre mener. Når det kommer til spilleglede så er alt en glede å kunne lære teknikker og diverse. Men som sagt, for en nybegynner så bryr han/hun seg veldig lite om hvem som vant hva men hvordan de kan begynne å spille, hva som trengs, hvor en skal og så videre.
Quote from Mc21 :Hei behage snakke engelske

lol translator ftw

Hi.
The thred is about an norwegian LFS webpage, so we'r taking this is in "Norsk" (ref. fly reklame, braatens?)
traxxion: That's sweedish

Btw: Hi pardon skeeking english.
Quote from blackfang :Personlig liker jeg ikke å LESE anmeldeser men å se og høre hva andre mener. Når det kommer til spilleglede så er alt en glede å kunne lære teknikker og diverse. Men som sagt, for en nybegynner så bryr han/hun seg veldig lite om hvem som vant hva men hvordan de kan begynne å spille, hva som trengs, hvor en skal og så videre.

Er jo det jeg sier, ikke lese, ikke vinne, men lære av folk, under løp.

mvh
Valen
Quote from ThunderCable :Er jo det jeg sier, ikke lese, ikke vinne, men lære av folk, under løp.

mvh
Valen

Jeg svarte forsåvidt bare på det du sa
Veldig mange liker helst å se og høre enn å lese. Derfor tror jeg at dersom VG Nett tar en anmeldese på dette så vil nok flere bli med...
J ai pas tout compris , ca veut dire quoi live for speed?
Quote from ldriver :J ai pas tout compris , ca veut dire quoi live for speed?

EXACTLY... If I only knew what you said though....
Quote from blackfang :EXACTLY... If I only knew what you said though....

I have all sympathize with, that want tell what Live for Speed

Was was I could get of if...
Quote from ThunderCable :I have all sympathize with, that want tell what Live for Speed

Was was I could get of if...

Fattet lite av det men okay
Quote from blackfang :Fattet lite av det men okay

På norsk, med litt fantasi: Jeg har medfølelse / symphaty at dere vil fortelle om LFS elns?
Beklager å forstyrre, men her er en ekstra norsk spiller...
LFS er ikke akkurat kjempestore i Norge. For meg høres det ut til at lfsnorge bør fortsette, men med påfyll av domene-navn og nye krefter.

Personlig synes jeg det er MYE tøffere med et .no domene enn noe .com .org .net som hvem som helst kan skaffe seg. Et .no domene sier for mange av oss mye om seriøsiteten til de som står bak.

Jeg er helt sikker på at den beste løsningen er å videreføre (og videreutvikle?) den eksisterende siden til lfsnorge, men at domenet endres til liveforspeed.no (eventuelt også beholde det gamle domenet) samtidig som Blackfang's resurser benyttes.

To all Norwegian players
(55 posts, started )
FGED GREDG RDFGDR GSFDG