The online racing simulator
(Dutch) De Troonswisseling + Koningslied
1
(31 posts, started )
(Dutch) De Troonswisseling + Koningslied
Ja-Ja

Het komt dichterbij, de troonswisseling!

Ik ben best wel chauvinistisch en ben dol op het koningshuis dus ik kijk met veel plezier uit naar deze happening.

Wat denken de mede Nederlandse LFS'ers ervan?

Heb al van allerlei hebbedingetjes zoals Alex-KING Pepermunt, het enige echte troonswisseling Jodenkoeken blik, de koningswub, het officiële verzilverde Konings Tientje (herdenkingsmunt), en 2 van de Koningin en Koning blikjes van Coca Cola.


En wat vinden jullie van het Koningslied, ik vind de officiële wel mooi, maar totaal bagger tegelijk, is toch niet iets om mee te zingen, tja, doe dan maar dat fuifnummer van André van Duin. De mix van Willempie en Oranje Boven 2013!

https://www.youtube.com/watch?v=qYthg_CNHHw


Ben benieuwd naar jullie meningen!


Groetjes,
Walter
Couldn't care less.
They even have toilet paper dedicated to the royal house.
To wipe your ass with.

Screw that.
This is an english speaking forun
I have no idea what are you talking about, but I believe this has something to do with Marijuana, so sign me in.
Teveel vrijetijd..
Quote from Takumi_lfs :Teveel vrijetijd..

Of gewoon eindelijk weekend op de Vrijdag avond en benieuwd naar de meningen van andere LFS mafkezen.

Want zeg nou zelf, iedereen die op LFS Forum komt heeft veels te veel vrije tijd. LFS is een dood dier waar hier en daar nog tegen aan geschopt wordt. En waar toch nog honderden mensen eeuwig en zinloos over zeiken, en over ruziën met elkaar.
Quote from rockclan :Of gewoon eindelijk weekend op de Vrijdag avond en benieuwd naar de meningen van andere LFS mafkezen.

Want zeg nou zelf, iedereen die op LFS Forum komt heeft veels te veel vrije tijd. LFS is een dood dier waar hier en daar nog tegen aan geschopt wordt. En waar toch nog honderden mensen eeuwig en zinloos over zeiken, en over ruziën met elkaar.

eeyup
maar die troon wisseling boeit me niks. enigste waar die mensen goed voor zijn is het knippen van lintjes en handjes schudden
Quote from CodeLyoko1 :maar die troon wisseling boeit me niks. enigste waar die mensen goed voor zijn is het knippen van lintjes en handjes schudden

Enige*
Quote from KiRmelius :I have no idea what are you talking about, but I believe this has something to do with Marijuana, so sign me in.

I would like to make you happy because what he means is much worst.....
more pics of dudes getting troonswisseled
Quote from flymike91 :more pics of dudes getting troonswisseled

You'll have to ask TVE about that.
Maak me toch niet druk om zulke dingen, zal overigens ook geen verschil merken. Ik wil mezelf alleen helemaal lam zuipen op qday haha.

We missen hrtburnout hier, leeft hij nog?
Quote from BMW-gek : I would like to make you happy because what he means is much worst.....

Drug lords again? No way!
Quote from Takumi_lfs :We missen hrtburnout hier, leeft hij nog?

hrtburnout? maar een hrt is zo sloom, dat ie geen burnout kan maken!

ik heb geen idee of hij nog leeft
Quote from CodeLyoko1 :zoveel boeit nederland mij dus

Niet schelen om Nederland is geen excuus voor het niet hanteren van fatsoenlijk Nederlands.
Quote from Bose321 :Niet schelen om Nederland is geen excuus voor het niet hanteren van fatsoenlijk Nederlands.

engels is handiger
Echter is je Engels ook niet om naar huis te schrijven.
Quote from Bose321 :Echter is je Engels ook niet om naar huis te schrijven.

XD ze snappen tenmiste wat ik bedoel
Quote from Takumi_lfs :Maak me toch niet druk om zulke dingen, zal overigens ook geen verschil merken. Ik wil mezelf alleen helemaal lam zuipen op qday haha.

We missen hrtburnout hier, leeft hij nog?

Hallo.

Dat koningslied kan me aan mijn royale aars roesten. Het enige koningslied is het Wilhelmus natuurlijk!

Niet dat ik wat van de kroning zal meekrijgen hoor, want dan ben ik toch lam.
1

(Dutch) De Troonswisseling + Koningslied
(31 posts, started )
FGED GREDG RDFGDR GSFDG