The online racing simulator
Where to buy Logitech G25/G27 in NORWAY??
(12 posts, started )
Where to buy Logitech G25/G27 in NORWAY??
Hi , im not norwegian , but now im living here ... I cant find in any shop G25/G27 .So ,the question is where to buy Logitech G25/G27 in NORWAY??
I live in Tromso
#2 - filur
im not stupid. all sites out of stock
#4 - arco
Seems to be a real shortage of wheels here atm, as I can't find anyone available either. Most shops doesn't have them in stock until sometime in January.
f***** cristhmas
logitech? They have a quick turn around even if it says out of stock. I think they make one for every order they get.
Heisan,

Jeg kommer fra England men jeg har kjaeresten fra Norge, jeg reiser til Oslo i helg. Jeg kun salg du G25 min for 2000kr!
Unskyld meg for drit Norsk min, men jeg har akkurat startet a laer Norsk fra kjaeresten min, 6 months.

Vil du kjope?
Ha det!
#8 - Uke
Quote from ayrton senna 87 :Heisan,

Jeg kommer fra England men jeg har kjaeresten fra Norge, jeg reiser til Oslo i helg. Jeg kun salg du G25 min for 2000kr!
Unskyld meg for drit Norsk min, men jeg har akkurat startet a laer Norsk fra kjaeresten min, 6 months.

Vil du kjope?
Ha det!

I'm kind of annoyed that I actually understood some of that
Quote from ayrton senna 87 :Heisan,

Jeg kommer fra England men jeg har kjaeresten fra Norge, jeg reiser til Oslo i helg. Jeg kun salg du G25 min for 2000kr!
Unskyld meg for drit Norsk min, men jeg har akkurat startet a laer Norsk fra kjaeresten min, 6 months.

Vil du kjope?
Ha det!

Not bad at all, norwegian is one of the most difficoult languages to learn (except the click-noises they speak down in some aferican tribe).

It might were a little expensive those 2000,- NOK's for a used wheel? What's the standard price on those, new ones?
I bought G27 on 20.12.10 and i still waiting for my wheel .
its weird .
GT5+Christmas

Where to buy Logitech G25/G27 in NORWAY??
(12 posts, started )
FGED GREDG RDFGDR GSFDG