The online racing simulator
LFS Streering wheels/ LFS ratit
(10 posts, started )
Eli latasin yhen ratin tohon mun autoon jostai sivulta niin siinä käskettiin ottaa alkuperäset tiedostot pois eli mikä on LFS alkuperäsen ratin tiedostonimi?
What`s he saying Niko??
ASd
What is the original steering wheel filename on live for speed?
For what car? What patch?
All cars
it can be put on any car except formula and patch is z13
Quote from Zyssiii :Eli latasin yhen ratin tohon mun autoon jostai sivulta niin siinä käskettiin ottaa alkuperäset tiedostot pois eli mikä on LFS alkuperäsen ratin tiedostonimi?

"I downloaded a steering wheel from some site, and they told me to delete the original files first, so what is the original name of LFS steering wheel?"

Ei sun tarvii poistaa sitä, voit siirtää sen siihen suoraan (dds-kansioon). Sitten se kysyy, että säilytätkö molemmat tiedostot, vai korvaatko alkuperäisen tiedoston sillä uudella.

P.S.
Ne ladatut ratit on vaan S2-lisenssiin. Se täytyy ostaa sitten, jos haluaa käyttää niitä.
A lot of the older steering wheels released will not work on the newer patches.

Most of the modded steering wheel textures are meant for older patches before the model was changed.

If the wheels you download are named - Cromowheel2.dds and Cromowheel_grip.dds they will only work on the older (licensed) road cars in Z13.

The demo road cars all use different files now, so you will not see any difference.

The only modifications to the (demo) road car steering wheels you will see is if the files are named -

Leather3.dds
Leather3_stitch.dds
Leather3_join.dds

I hope that translates ok, or is understandable
Quote from Johnny Mountain :"I downloaded a steering wheel from some site, and they told me to delete the original files first, so what is the original name of LFS steering wheel?"

Ei sun tarvii poistaa sitä, voit siirtää sen siihen suoraan (dds-kansioon). Sitten se kysyy, että säilytätkö molemmat tiedostot, vai korvaatko alkuperäisen tiedoston sillä uudella.

P.S.
Ne ladatut ratit on vaan S2-lisenssiin. Se täytyy ostaa sitten, jos haluaa käyttää niitä.

Kyllä mä sain sen ratin toimiin sillee et latasin yhen auto modin. mut se ratti ei toimi ku siinä yhes autos
Quote from LFSn00b :Riippuu mikä ratti.

jos XFG/XRG -
leather3.dds
leather3_stitch.dds
leather3_join.dds

Myös puhuit jostain "auto" modista, mahdat puhua MagnoTin XR modista joka lisää kilpa-auton ratin XRG-autoon?

I downloaded a steering wheel for my car from a site. They told to remove the original files, so I wonder what is the file name of the original wheel on LFS?

Kyllä demoautoihin saa myös ladattua rattitekstuureja, ei ole pelkkä S2-ominaisuus.

Noh itte asias se on XFG autolle sellane ''modi'' että siinä ei oo puskureita niin huomasin että se ratti toimii siinä.
ja onhan siihen muitaki modei...aika paljonki, alko tulvii yhelle sivulle ny ku convertteri vuoti:hide:

(10 posts, started )
FGED GREDG RDFGDR GSFDG