The online racing simulator
Team Slam
1
(35 posts, started )
Team Slam
Hello everyone.
Im the admin of team slam.
I think you have see driving us in servers i'am AR-Slam and we have now an website www.teamslam.jimdo.com

Greetings slam
Good Luck
Good luck
Welcome. Would be nice to see more information on your thread. Make it look tidy and you'll surely attract other people attention
Best of luck.
vragenronde!

1-waarom alleen nederlands?
2-zijn jullie een specifieke demo team?
3-plannen voor om aan leagues mee te doen/the organiseren?
Quote from MousemanLV :Welcome. Would be nice to see more information on your thread. Make it look tidy and you'll surely attract other people attention
Best of luck.

Im netherlands and its difficult for me to write and speak english
Quote from CodeLyoko1 :vragenronde!

1-waarom alleen nederlands?
2-zijn jullie een specifieke demo team?
3-plannen voor om aan leagues mee te doen/the organiseren?

1- omdat ik niet super goed in engels ben en het is dan makkelijker met alles begrijpen en regelen.

2-wat bedoel je met specifieke demo team?

3-wij doen niet aan leagues omdat we meer een show team zijn dus niet zoals de rest.

Ik hoop hiermee je vragen tehebben verduidelijkt
met een specifieke demo team bedoel ik of jullie alleen maar demo gaan rijden of dat er ook plannen zijn voor s2 in de toekomst?
Quote from CodeLyoko1 :met een specifieke demo team bedoel ik of jullie alleen maar demo gaan rijden of dat er ook plannen zijn voor s2 in de toekomst?

We blijven demo team kijk s2 is super mooi maar met de economie tgenwoordig kan je iedere euro goed gebruiken.
Quote from AlfaRomeo75Evoluzione :We blijven demo team kijk s2 is super mooi maar met de economie tgenwoordig kan je iedere euro goed gebruiken.

ik snap precies wat je bedoeld, ik speel iRacing
Quote from CodeLyoko1 :ik snap precies wat je bedoeld, ik speel iRacing

leuke sim??
hoe krijg ik meer bekendheid met team slam??
Quote from AlfaRomeo75Evoluzione :leuke sim??
hoe krijg ik meer bekendheid met team slam??

super leuke sim, maar ook zeer serieus en duur.

jouwn 2de vraag is simpel. rijdt in leagues, ga met je team online racen en win en probeer wat nederlanders te werven
Quote from CodeLyoko1 :super leuke sim, maar ook zeer serieus en duur.

jouwn 2de vraag is simpel. rijdt in leagues, ga met je team online racen en win en probeer wat nederlanders te werven

Dankje voor de tip
aan jouwn tijden te zien, heb je nog geen goede setups voor je auto's. tip: setupgrid.net
Quote from CodeLyoko1 :aan jouwn tijden te zien, heb je nog geen goede setups voor je auto's. tip: setupgrid.net

Ik heb redelijk veel setups en die bevallen me goed haha.
Dussss...
Best of luck to your team from myself and the rest of the AdvoCare Racing staff.
Good luck on the team!
1

Team Slam
(35 posts, started )
FGED GREDG RDFGDR GSFDG