The online racing simulator
Render My Skin
(10054 posts, started )
Ok, I do that soon.


For others, sorry...I must stop doing this.
This all takes to much time. Right now I have
busy time, so no free rendering any more
Damn morrow, your on fire, you should set up a small business here for request renders.
Quote from skylineadam :Damn morrow, your on fire, you should set up a small business here for request renders.

I'm right now working with that
My friend in Mexico register domain, Australian friend is making webpage
Quote from Gimpster :I like this trhread.

Can I get a render as well?

Here it is.
Attached images
FZR_GURU_oval_logo2.jpg
Very cool.

Thanks MorroW.
Because Spinnenbein give me first wrong skin I have to rerender all.
So, here it is:

Btw, I'm not rendering any more without some kind compensation
Attached images
FZR_HFD_back2_logo.jpg
FZR_HFD_left2_logo.jpg
FZR_HFD_right2_logo.jpg
FZR_HFD_oval2_logo.jpg
Thanks MorroW !!

Very cool of you to spent your time with it, can count on my appretiation dude!!
Quote from MorroW :Because Spinnenbein give me first wrong skin I have to rerender all.
So, here it is:

Btw, I'm not rendering any more without some kind compensation

Many thanks
#34 - Stiv
Hey MorroW , Thanks very much for doing those render's for me , They are awesome, is there any chance you can do the render at 1280x1024 for me please ?

Check your PM's
Anyone can do something with this one? I could be the eternal gratitude.
Attached images
XFR_GTNDC.jpg
Pls make a nice render with this one.
Can someone please make a render of this skin?

Thanx
Ewrm, those are my Advan_Z skins. They have already been rendered by a few people. Have a look on Master Skinners, or search the RSC LFS renders forums, they've already been done. Ian.H was the first guy to do them, and a great job he did.
Can anybody render my skin please!
haha,
sorry though
the skins are really nice
do you have them for more cars?
#41 - Gunn
Quote from Lennart :Can anybody render my skin please!

Al just told you, HE made those skins, and they have already been rendered.
so far covered: FZR, XFR, XFG, FXO (95% complete), then I got bored and did something else.
Can you give me the other skins plz
They look really cool
he will post them in the correct place when they are completed, this section is for renders only of skins that are being requested. . .

that is all
Can u render my skins? please?
Here you go (the other renders will come soon)
is there a way to make it bigger?
yes of course, which resolution do you want ?
can i get the pic in 1280 by 1024 or is that to big ?
Quote from Switcher83 :Pls make a nice render with this one.

I really like that skin...so, some renders...
Attached images
1 copy.jpg
2 copy.jpg
3 copy.jpg
4 copy.jpg

Render My Skin
(10054 posts, started )
FGED GREDG RDFGDR GSFDG