The online racing simulator
Helmet request
(9 posts, started )
Helmet request
Hi! Can someone make me private LFS helmet, where is finland-flag and some other stickers.

- Finland flag

- Chequered flag

- Some other nice icons

Thanks much! And it must be uploaded to LFSWorld.

_______________
And PS: BUY LFS VOUCHER CODE FOR S2 LICENSE, AND PM IT FOR ME!
Is there anyone, who want's to do that private helmet?
#3 - WiNdE
Skiniä en jaksa tehdä, ellen saa jotain korvausta siitä, mutta... Mikset itse osta S2 -lisenssiä vaan vaadit muita ostamaan sen? :/
Eipä ole luottokorttia, millä ostaa lisenssi. Ja miksi mun pitäisi antaa palkkio siitä, että joku tekee haluamani private kypärän?
sanopa sitten, miksi sinulle pitäis ostaa s2? sitä samaa vois verrata siihen. tehdään skini sulle ja vielä annetaan s2 päälle... hyvää päivää.

sitä paitsi ei se ole vaikeaa kävellä pankkiin hankkimaa korttia...

kyllä voin tehdä, jos hinnasta sovitaan. hyvään skiniin menee kauan aikaa, ja aika on rahaa.
Quote from nikopdr :sanopa sitten, miksi sinulle pitäis ostaa s2? sitä samaa vois verrata siihen. tehdään skini sulle ja vielä annetaan s2 päälle... hyvää päivää.

sitä paitsi ei se ole vaikeaa kävellä pankkiin hankkimaa korttia...

kyllä voin tehdä, jos hinnasta sovitaan. hyvään skiniin menee kauan aikaa, ja aika on rahaa.

Ehkäpä siksi, että synttärit kolkuttaa nurkan takana. Ja pankkiin on aika vaikeeta mennä, kun mulla on just nyt kuumetta...
Interesting conversation when using google translate...

Skin request doesn't seem too hard even with that awful helmet model,but upload it for you - no way! I have too little space for my skins already...
#8 - kiste
uploading skins for others isn´t allowed. But why he can´t have a helmet skin? No one will see it but that´s his own prob...
Ootko sä nyt ihan tosissas :|
-
(manneF1) DELETED by manneF1

Helmet request
(9 posts, started )
FGED GREDG RDFGDR GSFDG