The online racing simulator
NL End of Days 2008
(5 posts, started )
NL End of Days 2008
Announcement for Dutch racers:

End of Days 2008 - LFS (maandag 22 december 2008)

Ook dit jaar weer staat er een prachtige LFS race aan het einde van het jaar geprogrammeerd. Na de teamrace van 4 december zal de EoD-race op 22 december worden gehouden. De eerste race zal op Kyoto National met de TBO worden verreden. De eerste plannen waren om de nieuwe VW Scirocco testen, maar dat gaat helaas niet door. Voor de tweede race zal (na een nieuwe kwalificatie) de XFR/UFR uit de garage gehaald worden. Deze autos gaan het rubber neerleggen op Blackwood Reverse.

Quote :Kyote National (KY2) met de TBO (XRT, RB4, FXO)
aangezien de TBO niet goed gebalanceerd is, zal de FXO met een restrictie rijden. De hoeveelheid restrictie/KG wordt nog bekend gemaakt.
20.00 - 20:15 - Kwalificatie
20:20 - 20:45 - Race 1 (ronden 13) Kyoto National
- Korte pauze
20:50 - 21:05 - Kwalificatie
21:10 - 21:35 - Race 2 (ronden 20) Blackwood Reversed

Wees er snel bij de EoD race is 22ste. Reageer in dit topic of schrijf je hier in!
Ik doe mee!
Its race day. Dutchies signup now if you want to have a nice End of Days race!
Quote from Vinnylegends :Ik doe mee!

Dat was een succes he, je rijkwaliteiten zijn in ieder geval van een bedenkelijk niveau.. Ooit wel is gehoord van fair racen?
Quote from AbsolutMartini :Dat was een succes he, je rijkwaliteiten zijn in ieder geval van een bedenkelijk niveau.. Ooit wel is gehoord van fair racen?

Ja ik weet niet of jij dat was die me in Turn 2 binnendoor eraf beukte maar dat was nog bedenkelijker.

NL End of Days 2008
(5 posts, started )
FGED GREDG RDFGDR GSFDG