The online racing simulator
jeg vil starte norsk drift team inn hit viss du vil joine
hei alle norske drifting fan jeg har lyst til å starte et norsk drifting team så viss du vil joine så post in en post her ps.jeg har ikke funnet på noe navn så viss du vil joine + finne på et navn så bare si ifra
Quote from bullman :hei alle norske drifting fan jeg har lyst til å starte et norsk drifting team så viss du vil joine så post in en post her ps.jeg har ikke funnet på noe navn så viss du vil joine + finne på et navn så bare si ifra

Translated:

Hello all Norwegian drifting fans. I want to start a norwegian team and if you want to join, post a post here.
The team has no name, so if you want to join + find a name for the team then tell me.

Quote from Kronvall :Translated:

Hello all Norwegian drifting fans. I want to start a norwegian team and if you want to join, post a post here.
The team has no name, so if you want to join + find a name for the team then tell me.


hehe yes but why translete when just norwegian guys get too join?
because this is an english speaking forum

and in english.. it looks like you slammed your head on your keyboard and it magically turns out to mean something .. but in another language
Quote from bullman :hei alle norske drifting fan jeg har lyst til å starte et norsk drifting team så viss du vil joine så post in en post her ps.jeg har ikke funnet på noe navn så viss du vil joine + finne på et navn så bare si ifra

www.lfsnorge.net

Dedicated LFS site for norwegians.
koster det ikke 200 kroner i måneden eller noe sånt da for lfs norge ?

doesn`t it cost money evry month for lfsnorge?
Quote from XCNuse :because this is an english speaking forum

and in english.. it looks like you slammed your head on your keyboard and it magically turns out to mean something .. but in another language

and that is called norwegian!!!
www.lfsnorge.net is the norwegian site...
its not cost anything, but if you will buy the game its cost 195 nok
Quote from bullman :i don`t have lfsnorge! i have lfs alpha but why don`t have a norwegian team on it ?

haha, tulling!
Quote from bullman :jeg er medlem på det norske forumet nå

in english: I am member of the norwegian forum now.


Good

FGED GREDG RDFGDR GSFDG