The online racing simulator
The official Norwegian LFS championship
HI there!

I would like to announce on behalf of the people at
www.lfsnorge.net, the official Norwegian LFS championship. Who is the best Norwegian LFS racer? It can be you...The cup will start in September, and will be a 13 round cup.

If you are interested, please read more at http://www.lfsnorge.net/forums/viewforum.php?f=18


Regards, the Norwegian LFS championship Team.


Norwegian:

Hei!

På veiene av www.lfsnorge.net, vil jeg presentere det offisielle Norgesmesterskapet i LFS! Hvem er Norges beste LFS sjåfør? Første runde starter i September, og vil pågå over 13 runder av variert natur.

Hvis du har lyst til å delta,kan du les mere på http://www.lfsnorge.net/forums/viewforum.php?f=18

Meld deg på!

Hilsen NM arrangørene
I'm in of course.

Just hope more of our countrymen sees this.
I guess the general forum is more active? I must admit that I have not visted this forum very often!!
Quote from audimasta :Who is the best Norwegian LFS racer?

torfinn torfinn torfinn!:static:
Quote from Da Hoe :torfinn torfinn torfinn!:static:

Lol
Quote from Da Hoe :torfinn torfinn torfinn!:static:

I think he have switched to GPL?
[18:37:29] <n|Da_Hoe> torfinn, there is a norwegian lfs championship
[18:37:32] <n|Da_Hoe> go and win
[18:37:55] <n|Da_Hoe> first price is a green card for sweden

:chairfall
Hmm did i miss something? Who is Torfinn?
lol
I'm in if i see i hvae the tmie to do prcaitse
#11 - thd
Quote from audimasta :Hmm did i miss something? Who is Torfinn?

Jeg er kaptein Sorte Bill! pirate:
Quote from audimasta :Hmm did i miss something? Who is Torfinn?

Vess du fan ikke kan oppfør dæ årntli så ska æ stapp høue ditt opp i ræva di, så kan du sett dær, aleina i mørtna, å prat mannskit me dæ sjøl.
#13 - arco
Quote from Da Hoe :Vess du fan ikke kan oppfør dæ årntli så ska æ stapp høue ditt opp i ræva di, så kan du sett dær, aleina i mørtna, å prat mannskit me dæ sjøl.

Kor i hælsike har du lært nord-norsk fra?
hagenisse!
Quote from Kleppa :I'm in if i see i hvae the tmie to do prcaitse

Hva er dette med at du må trene!! Hvis jeg skal ha sjanse til å vinne må jeg trene 24*7 fra i dag og fram til første konkurranse dag... Jeg satser på hederlige plasseringer samt mye morro... og det hender de beste driter seg ut så det kan jo hende man får en podium plassering i løpet av 13 runder :bananalla
Quote from thd :Jeg er kaptein Sorte Bill! pirate:

Jeg beklager min uvitenhet

Quote from [B :Da Hoe][/B]Vess du fan ikke kan oppfør dæ årntli så ska æ stapp høue ditt opp i ræva di, så kan du sett dær, aleina i mørtna, å prat mannskit me dæ sjøl.



Men meld dere på da gutter...Vi trenger flere sjåfører!
#17 - thd
Jeg beklager. Egentlig er jeg ikke kaptein Sorte Bill. Jeg er ikke kaptein engang.

En gang i tiden visste jeg om de aller fleste norske LFSere (og mange visste vel om meg og...). Startet en av de første internasjonale ligaene, vi hadde 4 fulle felt i løp når S1 enda var ferskvare Er også ansvarlig for den norske oversettelsen... Snart 4 år senere henger jeg ikke lenger med utviklingen. Har lagt LFS litt til side i påvente av videre utvikling, kjører for tiden mest gamle formelbiler i GPL.

Kommer tilbake på et senere tidspunkt. Lykke til med NM
Det er jo sommerferie så det er nok en del som er borte... vi får bare fortsette å mase utover sommeren fram til NM-start....
Dette så interessant ut ja..kanskje jeg skal melde meg på =)
oye!
*bumitibump*

FGED GREDG RDFGDR GSFDG