The online racing simulator
Kan ni anmäla mrmp också? han jobbar hela dagen idag, så han hinner inte anmäla sig själv? han var anmäld på liveforspeed.se
sign me up
jag e med :P
Quote from VICTORYY :Båda "FED" förarna anmäler sig (VICTORYY OCH SEBBE)

SEBBE: användarnamnet Zebastianos
-
(VoiD) DELETED by VoiD
I'll be there
Skriv upp mig, Kanske kommer, beror på
jag är med
Password sent, although:

The following users were not found: mrmp, fredde, peternorth

Good luck, I'll keep an eye here if there are any late entries.
BCCC.HjorteN är med... och BCCC.AcesHigh
Sign me up, jag är med!

/WS.R Totte
in
skicka lösen tack
Sorry if I couldn't attend, but the server was full when I came, right after quali, giving me no opportunity to race with you guys.
Quote from GreyBull [CHA] :Sorry if I couldn't attend, but the server was full when I came, right after quali, giving me no opportunity to race with you guys.

If you had been to quali there would have been two servers, was just in the limit to fit us all on one server.

First time for me trying out the new patch. Nice looking shiny stuff . ABS didn't make so big a difference as i first thought. Well no more flat spots, but the braking distances hmmm not notably better. Didn't know that i was that dependant on the revlight. Couple of times to the limiter. Well see you guys next week.
Quote from Jouman :If you had been to quali there would have been two servers, was just in the limit to fit us all on one server.

I know, I know, the fact is that I was afk(which wasn't my choice TBH) during the night, until 20:40 UTC My fault, hope you guys had fun
Quote from Jouman :Didn't know that i was that dependant on the revlight. Couple of times to the limiter. Well see you guys next week.

Yeah, miss that little flash
ny patch??


eeeh va?

hur kunde jag missa det?


ja just ja, jag gick direkt in på torsdagsraceservern och inte via lobbyn

hehe


nåja, till nästa vecka då
Jag misslyckades ganska stort tyvärr, däcken i chikanen förstörde bilen så blev dubbla depåstopp
Tråkigt att köra med blåa flaggan uppe hela racet .. men kom inte sist i alla fall

/WS.R Totte
Jag får säga att jag är extremt nöjd med min plats, och bara ett varv (ganska exakt) efter FeGe

Jag hoppas att ni ursäktar eventuella missar och fel jag gjorde under racet och hoppas att jag är välkommen i fortsättningen.
Quote from gridghost :Jag får säga att jag är extremt nöjd med min plats, och bara ett varv (ganska exakt) efter FeGe

Jag hoppas att ni ursäktar eventuella missar och fel jag gjorde under racet och hoppas att jag är välkommen i fortsättningen.

Detta tycker jag är väldigt bra gjort av dig. Första online racet och nätt och jämt varvad efter 23 varv på Westhill med dessa helvetesbilar måste betraktas som succe!! ...
#45 - 2mhk
Blev ett riktigt kul race, trots att man körde LX4:an

Svårt att köra om när det är så pass jämnt, sen ligger man å jagar en FXO, bara för att bli frånkörd på rakan hela tiden.. men det var kul ändå.
Quote from Cawwa :Detta tycker jag är väldigt bra gjort av dig. Första online racet och nätt och jämt varvad efter 23 varv på Westhill med dessa helvetesbilar måste betraktas som succe!! ...

he he ... vet inte hur många rejs som Cawwa förudmjukat mig med ett antal varvningar ... men nu är det slut med det för nu kör han ju som bekant i IRM och där tillåter vi inte några sådana oförskämdheter mot varandra

Det var ett riktigt kul rejs. Tar emot att erkänna det, men mitt tidigare hat mot den här bilen är ett minne blott ... behandlar man den ömt och varsamt så är den grymt följsam och rolig
Sorry Imphy för mina tokerier i T1, blev för het på gröten där när jag lämnade pit, tappade bilen i T1 eftersom däcken var iskalla ... hoppas verkligen att du inte tappade för många positioner ... Hade det varit normala bilar hade det nog inte hänt så mycket, men LX4 toksläpper ju så fort den får minsta lilla beröring

Någom som vet när se-servern kommer tillbaka?
Detta är lite OT men är det någon som vet när liveforspeed.se kommer upp igen?
Ingen kombo uppe för nästa vecka? En annan har ju inte rejsat på två veckor.. så nu vill man ju ha nått att träna på!
Ny combo uppe i tråd här.
Quote from Cawwa :Detta tycker jag är väldigt bra gjort av dig. Första online racet och nätt och jämt varvad efter 23 varv på Westhill med dessa helvetesbilar måste betraktas som succe!! ...

Jag får ta det som att jag inte gjorde bort mig totalt då , jag hoppas att det går minst lika bra den här veckan.

FGED GREDG RDFGDR GSFDG